modelari 3D 2


- un proiect de scoala, avand ca tema realizarea unui mouse ergonomic. Inainte de modelarea virtuala a fost necesar sa fac modelul din plastelina pentru a-i gasi forma cea mai confortabila si cat mai placuta vizual. Dupa cateva variante de forma si concept am ajuns la acest model pe care il am si in varianta macheta 1/1 din ipsos (ulterior vopsit) -
- acest model a fost facut cam cu un an inainte de a avea eu tema cu "mouse-ul ergonomic". A fost o cerere din partea unei colege de a-i face modelul. Problemele punctate in acest caz au fost in primul rand ca mouse-ul sa fie simetric pentru a putea fi folosit atat de dreptaci cat si de stangaci, iar a doua sa am sprijin pentru podul palmei (pentru a elimina discomfortul datorat folosirii indelungate a obiecctului). Dar dupa ce facusem studiul pe proiectul meu realizasem ca rezolvand cele 2 probleme apareau altele - de mobilitate -
- o modelare mai veche dupa o referinta -
- un mic test de randare fara caustics -

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu