modelari 3D

majoritatea sunt realizate in 3D max; unele (mai vechi) le-am facut mai pe la inceput in rhino (cand nu stiam a modela prea bine in max. In ceea ce priveste texturarea, nu prea am experimentat texturarea cu unwrap-ul formelor. Unele dintre ele sunt proiecte de scoala; altele personale...

- un proiect pentru o colega de facultate reprezentand un parfum (varianta ei)-
- sticluta de parfum (varianta mea)-
- printre primele mele modelari. Eram foarte entuziasmat dupa ce urmarisem un tutorial video (cred ca-l stiu 3d-istii de max - cel cu modelare extraterestrului) :) partea nu prea fericita e ca nu mai gasesc proiectul, deoarece vroaim sa-l rectific putin, asa ca dupa 3 ani-
- iar acesta e ultimul personaj pe care l-am "terminat" acum 2 luni (posibil sa mai revin la el dupa ce invat bine unwrap-ul si ceva mai bine ZBrush)-
- apropo de ZBrush (modelare dupa referinta- Jumbo din "Cartea junglei")-
- cap de gargoyl modelat in Max si detaliat in ZBrush ... randare tot in max
- o varianta a pieselor de sah: cu masti. Initial am avut ideea ca toate piesele sa fie la fel: pioni cu masti diferite, dar a trebuit sa fac un alt proiect pentru scoala si l-am lasat putin deoparte -
- un mic model pentru o incercare de animatie, care a mers catusi de putin rezonabil (folosind doar link-uri. Voi posta pe viitor si animatia (sper sa nu dureze prea mult randarea) -
- si daca tot ziceam ceva mai sus ca am lucrat si in Rhino(ceros), am postat si un proiect de scoala realizat in acest program -
- spre mirarea unora acest model nu are textura ci practic totul e construit. Bine ca a fost "proiect" personal si nu am avut constrangeri de nici un fel -
- printre alte modelari, asa in joaca, am facut si acest obiect de ornament ce poate pus fie pe birou, fie in biblioteca. Elementele de sticla putand find inlocuite, realizand propria compozitie -
- si o varianta mai comica a modelului anterior (numai ca de aceasta data este o jucarie pentru copii) -

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu